• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Mylėkime save, bet netukime iš meilės sau  1 

Autorius: Eli.lt
2010-01-24 08:00:00

Mylėkime save, bet netukime iš meilės sau
jupiterimages.com nuotr.
"Valgymas taip pat gali virsti priklausomybe. Europoje 34 procentai moterų ir 45 procentai vyrų kenčia nuo antsvorio, daugėja vaikų, sergančių antrojo tipo, arba suaugusiųjų, cukralige", - įspėja gydytojas endokrinologas Andrejus Levingeris. Jis pasisako už tai, kad reikia valgyti dažnai, laiku ir po nedaug. Nereikia laikytis ypatingų dietų, kad nevirstume nutukėliais, - tik valios ir savigarbos.

 

Apsipirkti - užkandę

 

Anot gydytojo, labai svarbus yra valgymo režimas - turime valgyti reguliariai, 4-5 kartus per dieną, ir maždaug tuo pačiu metu. Pusryčių praleisti nepatartina. Jie turėtų būti gana lengvi: virtos daržovės, daugiau ląstelienos turinčių grūdų košė, galima suvalgyti gabalėlį virtos mėsos ar žuvies, kad ilgiau išliktumėte sotūs.

Po dviejų su puse valandos valgykite priešpiečius - liesą varškę, jogurtą, obuolį, puselę banano ar džiūvėsėlį su arbata. Tiks riekelė duonos (nesvarbu, baltos ar juodos; angliavandenių turi vienodai). Ir štai taip, jau du kartus numalšinę alkio kirminą, atėjus pietų metui, galėsime mėgautis maistu ir valgyti tai, ko norisi. Ir nesukimšime jų per keletą minučių.

2 psl.
Puslapis 1 iš 4Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
sofija
2010-01-25 14:53:57
abar ir kalakutiena valgau, gydytoja sake, n tik kad nekoloringa, bet ir labai sveika mesyte, dar patare is arvi pirkti, nes kokybiskiausia