• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Pagrindinės lieknėjimo taisyklės

Autorius: Parengė Gerda Morozovienė, freedigitalphotos.net
2012-07-31 14:20:00

Jei svajojate apie liekną figūrą ir gerą savijautą, jau dabar skubėkite pasirūpinti savo mityba! Turėtumėte atminti, kad yra pagrindinės taisyklės, kurių turi būti paisoma, jei norite būti sveika, geros nuotaikos ir puikiai jaustis.

Nepraleiskite pusryčių. Iki 12 val. suvalgytas maistas yra labai greitai suvirškinamas, todėl iki šio laiko galite valgyti pačius kaloringiausius patiekalus, nes jie tikrai suteiks daug energijos ir neleis būti alkaniems visą dieną.



Skanu ir sveika. Valgykite skanius ir sveikus patiekalus. Tai gali būti troškintos daržovės su mėsa, gaivios vasariškos salotos, vaisių asorti ir kiti patiekalai. Nebijokite eksperimentuoti ir derinkite tarpusavyje kelis galimus sveiko maisto variantus.

Neatsisakykite deserto. Jei visą laiką valgėte desertus, o dabar staiga jo atsisakysite, jūsų organizmas supyks ant jūsų ir nepadės lieknėti, todėl kas kartą, kai tik norite, suvalgykite desertą - tik nepamirškite to daryti mažesnėmis porcijomis.



Pamėkite salotas.
Džiaukitės vasara ir valgykite sveikąsias daržoves. Puikiai tinka ridikėliai, morkos, švieži agurkai, cukinijos, česnakai ir svogūnai. Šios daržovės puikiai tinka su alyvuogių aliejumi, neriebiu majonezu ar grietine. Greitai virškinamos daržovės yra ne tik sočios, suteikia energijos, bet ir skatina medžiagų apykaitą.
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus