• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Pamirškite drakoniškas dietas ir alinančias mankštas sporto klube

Autorius: Respublika.lt
2011-04-01 14:00:00

Pamirškite drakoniškas dietas ir alinančias mankštas sporto klube
123rf.com

Kiekviena diena, ne tik naujųjų metų, - tai nauja pradžia ir daugeliui mūsų tai reiškia pasiryžimą gyventi geriau ir sveikiau, būti lieknesniems ir sportiškesniems.

“Namų ruoša - puikiausias būdas deginti kalorijas, - teigia dietologė Džuljeta Kelou (Julliette Kellow). - Blizginimas, dulkių šluostymas, šlavimas ir grindų valymas padės suteikti rankoms dailesnes formas.  O lankstymasis klojant lovas, tempimo judesiai valant langus ar fizinis krūvis skalbiant rankomis naudingas klubams, suteikia lankstumo.  Nuolatinis bėgiojimas laiptais aukštyn ir žemyn, kai tvarkote namus, veiksmingumu nė kiek neatsilieka nuo aerobikos pratimų".

Valandą pasidarbavus dulkių siurbliu galima sudeginti 193,7 kalorijos, šluostant dulkes - 173,6 kalorijos, valant grindis - 193,7 kalorijos, lyginant skalbinius - 113,1 kalorijos, valant langus - 180,3 kalorijos.

Daugiau jėgų reikalaujanti namų ruoša, pavyzdžiui, pavasarinis tvarkymasis, yra dar naudingesnė. Taip pat nepamirškite sodo. Mat ravėjimas, kasimas, žolės pjovimas, krūmų karpymas ir grėbimas gerina raumenų tonusą ir degina kalorijas. Per vieną valandą sodo darbų organizmas atsikratys net 287,8 kalorijos.

Dž.Kelou rekomenduoja naudoti grindų vašką dėžutėse, o ne purškiamą, nes jį įtrinti į grindis reikia daugiau jėgų. “Planuokite namų ruošą taip, kad reikėtų kuo daugiau palakstyti laiptais", - pataria dietologė.

Kasdien 15 minučių, praleistų saunoje, prilygsta reguliariai mankštai ir saugo nuo širdies ligų, mano Japonijos mokslininkai. Kogošimos universiteto mokslininkai atrado, kad po dviejų savaičių kasdienio lankymosi pirtyje vyrų, kuriems grėsė širdies ligos rizika, kraujagyslės prasiplėtė ir pagerėjo kraujotaka. Taip pat manoma, kad kasdienis lankymasis saunoje gali padėti užkirsti kelią kraujagyslių pažeidimams, kuriuos sukelia aukštas cholesterolio lygis.

Pakilus kūno temperatūrai ir gerai suprakaitavus, skatinama limfinės sistemos veikla. Limfinė sistema padeda organizmui atsikratyti toksinų, o kai jos veikla sutrinka, prasideda galvos skausmai, sutrinka virškinimas, organizmas tampa neatsparus peršalimams ir infekcijoms.

Sauna naudinga kraujotakai, sušyla rankos ir kojos, kraujas ima plūsti į vidaus organus ir tai padeda jiems geriau funkcionuoti.

Tačiau nevertėtų tikėti, kad sauna padeda sudeginti kalorijas. Nors svoris gali labai sparčiai nukristi, tai atsitinka dėl skysčių praradimo, o ne riebalų. O skysčių vėl pasipildome atsigėrę.

Vos vienas pusės valandos pasivaikščiojimas per dieną padeda kontroliuoti svorį ir mažina riziką susirgti net 24 ligomis (tarp jų ir vėžiu, širdies ligomis ir senatvine demencija). Rytų Anglijos universiteto mokslininkai atrado, kad suaugusieji iki 65 metų gali išvengti daugelio ligų 150 minučių per savaitę užsiimdami vidutinio sunkumo fizine veikla, į kurią įeina ir 30 minučių trunkantis pasivaikščiojimas penkias dienas per savaitę.

Pradėkite nuo trumpų pasivaikščiojimų nuo 10 iki 20 minučių du ar tris kartus per savaitę. Galima pasivaikščiojimą derinti su apsipirkimu. Valandą pasivaikščiojus po prekybos centrą galima sudeginti 200 kalorijų. Taip pat specialistai pataria nesinaudoti eskalatoriais, kuo toliau nuo parduotuvės durų statyti automobilį. Nešdami į automobilį pirkinius sudeginsite dar papildomų kalorijų.
 
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus