• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Patarimai: kaip išsaugoti sveikatą

2009-02-18 00:00:00

Patarimai: kaip išsaugoti sveikatą
Eli.lt; Jupiterimages nuotr.

Sirgti niekam nėra malonu, tad pasistenkime užkirsti kelią ligoms ir pasirūpinkime savo sveikata. Pateikiame patarimus, kuriais vadovaudamiesi jūs prisidėsite prie savo sveikatos gerinimo. Tegul šie patarimai įkvepia jums norą nors šiek tiek dėl savęs pasistengti.

Sportuokite!

Jeigu jums kyla klausimas, ar reikia sportuoti, atsakome – būtina. Ypač sportas reikalingas žmonėms, kurie nedirba fizinio darbo. Sportas pirmiausia reikalingas tam, kad mūsų kūnas nesidėvėtų greičiau nei skirta gamtos, o ne tik dėl to, kad pagražėtume. Sportuokite 2-3 kartus per savaitę, nes tik tada bus apčiuopiama nauda sveikatai.

Sekite savo KMI

Stenkitės, kad jūsų kūno masės indeksas neviršytų 25, nes antsvoris yra daugelio ligų, tarp jų kai kurių vėžio formų, priežastis. Taisyklingai lieknėti yra tikras iššūkis ir ilgas procesas. Reikia ne vien noro, bet ir didžiulio ryžto. Geriausia susirasti dietologą, kuris sudarytų dietą būtent jums bei duotų patarimų, kaip elgtis užėjus valgymo priepuoliams.Prisiminkite, kad beviltiškų storulių nėra ir sulieknėti gali beveik kiekviena.

Išlaikykite sumažėjusį svorį

Visada sunkiau  numestą svorį išlaikyti nei jo atsikratyti, tačiau receptų yra labai įvairių. Namie visada po lova turėkite svarstykles ir kiekvieną rytą pasisverkite. Taip jūs puikiai galėsite sekti savo svorio kaitą ir reguliuoti valgiaraštį. Jeigu papilnėjote keliais kilogramais, pagalvokite apie iškrovos dieną ir svoris vėl normalizuosis.

Juokitės!

Juokas padeda atsikratyti per dieną susikaupusios įtampos ir įveikti nemigą. Besijuokiant organizmas gauna daugiau deguonies, todėl pagerėja visų organų darbas. Juokiantis smegenyse gaminasi laimės hormonai – endorfinai, kurie pakelia mums nuotaiką. Be to, besijuokianti moteris vyrui visada atrodo seksuali.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus