• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Pergudraukite blogus mitybos įpročius

2009-05-08 00:00:00

Pergudraukite blogus mitybos įpročius
Eli.lt; Jupiterimages nuotr.

Daugelis moterų yra bandžiusios laikytis dietos. Vienoms pavyksta numesti nereikalingus kilogramus ir išsaugoti pasiektą rezultatą ilgą laiką, o kitoms numestas svoris vėl sugrįžta po mėnesio kito... Svoris nenumaldomai grįžta, kai negali įveikti blogų mitybos įpročių. Siūlome juos pergudrauti ir taip padailinti ne tik savo kūno linijas, bet ir pagerinti sveikatą.

Smagūs patarimai lieknėjančioms:

  • Laikykitės toliau nuo virtuvės. Virtuvė turi būti skirta tik maisto gaminimui ir pavalgymui. Nepaverskite virtuvės savo darbo kambariu. Darbas kompiuteriu, knygų skaitymas, televizoriaus žiūrėjimas turi būti griežtai atskirti nuo virtuvės.

  • Kramtykite gumą. Tai super patarimas toms, kurios persivalgo gamindamos valgį. Jei išalkusi kramtysite gumą, apgausite skrandį, o be to, kramtomoji guma trukdys ragauti maistą.

  • Nepilkite aliejaus iš butelio. Geriausia iš butelio aliejaus įpilti į šaukštelį ir tik tada apšlakstyti ruošiamą patiekalą. Priešingu atveju bus sunku nepadauginti.

  • Nevalgykite po vakarienės. Jeigu po vakarienės liko nesuvalgytų sumuštinių arba po draugų apsilankymo liko užkandžių, nuneškite viską į virtuvę ir padėkite į šaldytuvą. Jokiais būdais nepulkite sugrūsti likusio maisto į skrandį. Po to ne tik blogai miegosite, bet ir kankinsitės, kad pasidavėte savo silpnumui.

  • Desertui – vaisiai. Vaisiai yra puikus pasirinkimas vietoj riebaus deserto. Geriausia rinktis obuolius, arbūzus, melionus. Vynuogės ir bananai yra taip pat labai sveika, tačiau jie labai kaloringi.

  • Alkoholiui – ne. Alkoholis yra tikras apetito stimuliatorius. Išgėrus alkoholio, darosi vis sunkiau atsisakyti angliavandenių turinčio maisto. Taigi alkoholis ir dieta yra nesuderinami dalykai, nes kai jį vartojame, organizmas nustoja deginti riebalus ir pradeda skaidyti alkoholį. Tai griauna visus mūsų dietos planus ir stabdo svorio metimo procesą.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:
Komentarai Siųsti draugui

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Eli.lt Testai