• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Pošventinė detoksikacija

Autorius: www.grozioklubas.lt
2010-01-14 13:00:00

Pošventinė detoksikacija
jupiterimages.com nuotr.
Žiema daugeliui asocijuojasi tik su sniegu, Kalėdomis, gražiomis emocijomis. Tačiau vis daugiau atsiranda žmonių, kurie pagalvoja: gerai, kad baigėsi šventės, baigiasi žiema.  Tokios mintys kyla po švenčių kritiškai save apžiūrėjus veidrodyje: oda papilkėjusi, pilvas iššokęs, kelių papildomų kilogramų nepaslepia net beformiai drabužiai. Teigiama, kad net liekniausia moteris švenčių metu priauga apie du  - tris papildomus kilogramus. Mėnulio, saulės užtemimai, kurių įtaka jaučiama nuo praėjusių metų gruodžio iki sausio pabaigos, taip pat įtakoja svorio padidėjimą, skysčių susilaikymą organizme.
 
Mes Jums siūlome detoksikacinę programą, kurios tikslas – atsikratyti kelių, švenčių metu priaugtų kilogramų, leisti organizmui pailsėti, pasiekti vidinės harmonijos ir darnos. Tai bus gyvenimo būdo keitimas, sveikos gyvensenos visam gyvenimui pradžia. Pirmiausia, ką turime padaryti – pasakyti sau, kad nemetate svorio ir nelieknėjate, nes pasąmonė šį faktą užfiksuos kaip paliepimą lieknėti. O tai reikš, kad lieknėti teks visą gyvenimą. Jūs keisite gyvenimo būdą. Pažadėkite sau nuo šiol save pradėti mylėti. Štai keletas  patarimų, padėsiančių Jums išsivalyti ir pamilti save:

1.    Daugiau būkite gryname ore. Nėra blogo oro, yra tik netinkamai parinkti drabužiai. Gryname ore praleiskite  Bent vieną valandą per dieną žiemą ir  tris valandas pavasarį, vasarą, rudenį. Tai turėtų tapti Jūsų kasdienybe.

2.    Tinkamas dienos rėžimas. Visuomet kelkitės tuo pat metu. Jogos specialistai tai daro patekėjus saulei. Žiemą ne vėliau septynių, vasarą – penktą, šeštą. Visuomet eikite miegoti tuo pat metu. Būtinai iki dešimtos valandos vakaro. Kiekviena valanda iki vidurnakčio, prilygsta dviems valandoms po vidurnakčio. Be to, yra įrodyta, kad jeigu užmigsite iki dešimtos valandos vakaro, miegosite ramiai, o jei po dešimtos valandos vakaro, miegas bus negilus, neramus, dažnai kelsitės naktį.

3.    Kuo daugiau judėkite. Pageidautina gryname ore. Žiemą nepatingėkite nusikasti sniego, pastatykite sniego senį, pavežiokite vaikus rogutėmis. Jiems bus smagu, o Jūs sudeginsite tris – keturis šimtus kalorijų per valandą. Namuose dažniau tvarkykitės, laipiokite laiptais, pasportuokite arba tiesiog pažaiskite su vaikais. Gera nuotaika garantuota. Beje, įpraskite ryte nesikelti iš lovos, kol nepadarysite keleto pratimų. Pasirąžykite, pajudinkite, pasukiokite rankas, kojas, pakelkite dubenį, pasukiokite galvą.

4.    Medituokite. Niekas geriau neišvalo kūno ir sielos, kaip meditacija. Tam skirkite  bent pusvalandį ryte ir pusvalandį vakare, prieš miegą. Tai gali būti malda, atsipalaidavimo pratimai, netgi dienoraščio rašymas.

5.    Naudokite kuo natūralesnę kosmetiką. Ryte veidą patrinkite užšaldyto ledo gabaliukais, vietoj prausiklio naudokite mineralinį vandenį.

6.    Koreguokite savo mitybą. Visiškai išbraukite saldumynus, baltą duoną, batonus pakeiskite juoda, rupine duona. Nuolat keiskite maistą. Tą patį produktą valgykite kas penkias – šešias paras. Laikinai išbraukite bulves, pamirškite rūkytus, marinuotus gaminius. Maistą ruoškite garintuve arba troškintuve. Majonezą keiskite alyvuogių, sezamų, sėmenų aliejumi.

7.    Paskutinis akcentas – saviįtaiga. Kartokite sau, kad esate liekna, graži, sveika, harmoninga, bent po keletą minučių per dieną.

Teigiamus detoksinės programos rezultatus pajusite jau po dviejų savaičių. Pagerės miegas, pasijusite laiminga.
 
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​
Gairės: Mes Jums


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus