• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Prisivalgote prieš miegą? Kaip to išvengti?

Autorius: Pagal stylemania.km.ru
2009-06-29 12:27:00

Prisivalgote prieš miegą? Kaip to išvengti?
stylemania.km.ru nuotr.

Labai dažnai savaitės ar mėnesio pradžioje duodame sau pažadą, kad daugiau prieš miegą neprisivalgysime. Ne kiekvienai pavyksta šį pasižadėjimą ištverti... Atrodo, vos tik sutemsta, mintys tik ir pradeda suktis apie tai, ką čia suvalgius. Net nepajaučiate, kaip atsiduriate prie šaldytuvo ir sulaužote sau duotą pažadą. O po to prasideda graužatis... Pasižiūrite į veidrodį ir nusiviliate savimi. Argi jums to reikia? Štai jums keletas patarimų, kaip įveikti įprotį užkandžiauti prieš miegą. Jei turite savų, pasidalinkite komentaruose.

1. Gerkite daug skysčių. Kai tik pajaučiate norą kažką sukrimsti, iš karto išgerkite stiklinę mineralinio vandens su citrina. Taip pat tinka pomidorų sultys ir žalioji arbata. Skysčiais jūs apgausite savo skrandį ir apmalšinsite alkį.


2. Išsimaudykite karštoje vonioje. Ji padės sutramdyti apetitą ir nuramins prieš miegą. Kad maudynės būtų malonesnės, aplink vonią pridėliokite žvakučių, įsipilkite eterinių aliejų arba užsidekite smilkalų ir mėgaukitės malonumo akimirka.


3. Fiziniai pratimai. Jei su kylančiu apetitu kovoti darosi sunku, tai pasportuokite. Atminkite, kad fizinis aktyvumas lemia ne tik fizinius, bet ir psichologinius pokyčius, kurie būtini reguliuojant svorį. Svarbiausia, kad po vidutinio fizinio aktyvumo apetitas mažėja. Žinoma, labai intensyviai besimankštinantys žmonės valgo daugiau, tačiau jie ir kalorijų sudegina daugiau. Kažin, ar pasportavus ir sudeginus papildomas kalorijas, jums norėtųsi prisivalgyti kaloringo maisto... Juk kalorijos taip sunkiai dega...

4. Pasitelkite aromaterapiją.  Aromatų dietai tinka kvapieji aliejai, kvapiosios žvakės, aromatingos žolelės ir prieskoniai. Jei norite pažaboti apetitą, virtuvėje ant palangės laikykite mėtų vazonėlį. Ketindami valgyti, pirmiausia tarp delnų patrinkite mėtos lapelį ir pauostykite. Jei mėtų neturite, tai puikiausiai tiktų ir griepfruto žievelė. Labiausiai apetitą slopina bananų, obuolių, agurkų, levandų kvapas.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus