• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Pusryčių meniu: sveika ir skanu I dalis

Autorius: Parengė Gerda Morozovienė
2012-06-15 15:30:00

Pusryčių meniu: sveika ir skanu I dalis
Freedigitalphotos.net
Neįsivaizduojate pusryčių be kavos puodelio ir šokolado gabalėlio? Pats laikas keisti įpročius naujais ir labai sveikais! 

Avižinių dribsnių košė

200-250 g. avižinių dribsnių puikiai tinka pusryčiams! Jie tonizuoja, pakelia ūpą ir palengvina dieną! Avižinių dribsnių košę valgykite su pienu, pagardinkite cinamonu. Tokie pusryčiai padės ne tik gerai jaustis, bet ir pamažins kūno apimtis. 

Grikių košė

Grikiai — neišsenkamų vitaminų šaltinis! Rinkitė sgrikių košę pusryčiams ir puikiai jausitės iki pietų! Grikių košę labai gardu valgyti su sviestu, kuris yra ypač naudingas Jūsų odai! Beje, grikių monodieta — pati veiksmingiausia. 

Plaktas kokteilis

Jei nemėgstate ilgai krimsti pusryčius, išgerkite vitaminų kupiną kokteilį. Vasarą jį galite pagaminti iš šviežių uogų ir vaisių. Susmulkinkite braškes, žemuoges, mėlynes, o jei neturite— puikiai tiks ir obuoliai, bananai ir apelsinai! 

Tegul Jūsų pusryčiai būna net tik patys gardžiausi, bet ir labai sveiki!  
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus