• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Pusryčių meniu: sveika ir skanu II dalis

Autorius: Gerda Morozovienė
2012-06-19 17:30:00

Valgykite sveiką ir gardų maistą kiekvieną rytą! 

Omletas. Kas gali geriau nuteikti gomurį ankstyvą rytą, jeigu ne plakti kiaušinukai su pieneliu ir pačiais gardžiausiomis bei Jūsų mėgstamiausiomis daržovėmis? Valgykite jį ir nesukite dėl nieko galvos, nes tai tikras vitaminų užtaisas tiek mažam, tiek dideliam!

Liesas jogurtas su bandele arba uogomis. Jei žiemą valgote sunkiau virškinamus pusryčius, tai vasarą rinkitės kuo sveikesnius ir kuo lengvesnius, kad karštą vasaros dieną pakaktų energijos nuveikti pačius sunkiausius darbus. Jogurte ir uogose esantys vitaminai – puikiai tinka ir pusryčiams, ir priešpiečiams!

Vaisių salotos. Mėgaukitės tikra vasarėle ir jos teikiama nauda, nes kaip tik šiuo metų laiku palepinti save galite gardžiomis darže rastomis uogelėmis, augančiais vaisiais ir daržovėmis! Pagaminti salotas, kurios susideda iš pačių vertingiausių produktų (braškės, žemuogės, mėlynės, bananai, obuoliai, kriaušės) yra ne tik fantastiškai gardu, bet ir labai sveika! Mėgaukitės gardumėliu, kol Lietuvą puošia gražuolė vasara! 


Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus