• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Ramaus miego paslaptys  4 

Autorius: www.grozioklubas.lt
2010-01-21 13:15:00

Ramaus miego paslaptys
jupiterimages.com nuotr.
Vaikus auginančios mamos ilgam pamiršta ramų miegą. Naktį keletą kartų keliasi žiūrėti ar mažylis miega užsiklojęs, ar jam nekaršta, ar nešalta. Tačiau paskutiniu metu stebima tendencija, kad su neramiu miegu susiduria ne tik mažylių mamos, bet vis daugiau darbingo amžiaus žmonių. Taip pat ir vyresnio amžiaus žmonės dažnai skundžiasi nemiga. Įvairaus amžiaus vaikai neramiai miega dėl daugelio priežasčių.
 
Mažutėliai, nuo metų iki trijų, dėl daugybės įspūdžių, be to pradėjęs vaikčioti kūdikis arba vaikas, ar pradėjęs kalbėti, naktį visada neramiai miega. Psichologai šį reiškinį sieja su tuo, kad mažylis negali vienu metu ir mokintis vaikščioti, ir ramiai miegoti. Nakties metu organizmas pats “ištransliuoja” informacijos perteklių, kad nervų sistema gautų poilsio.
 
Vyresni vaikai prasčiau miega dėl įvairių baimių (pabaisų, mirties, mamos artumo jausmo nebuvimo). Suaugę negali ramiai užmigti dėl įtemptos darbo dienos, namų rūpesčių, ruošos darbų. Nepailsėjęs žmogus būna piktas, veidas papilkėjęs, be to priauga daugiau kilogramų. Mokslininkų įrodyta, kad tie žmonės, kurie neišsimiega, sveria vidutiniškai dviem- trim kilogramais daugiau už ramiai miegančius. Dėl to, kad organizmas per didelio suvalgomo maisto kiekio pagalba stengiasi kompensuoti miego trūkumą. Tam, kad būtumėte žvalūs ir sveiki, pateiksime Jums keletą ramaus miegelio paslapčių.
  • Jei neturite galimybių išsimiegoti aštuonias valandas darbo dienomis, pasilepinkite savaitgaliais. Kelkitės vėliau, be to pamiegokite dieną.
  • Atsiminkite, kad sveikiausias miegas iki vidurnakčio. Užmigti iki dešimtos valandos vakaro turėtų   tapti Jūsų įpročiu.
  • Neprisivalgykite prieš miegą, nes miegui reikalingą energiją organizmas eikvos maistui virškinti.Vakarienė turėtų baigtis trys valandos prieš miegą.
  • Aktyviai nesportuokite dvi – tris valandas prieš miegą, nes kūną per daug tonizuosite. Tačiau pasivaikščiojimas, atpalaiduojantys jogos pratimai puikiai tiks.
  • Pamedituokite. Paklausykite ramios muzikos, pagulėkite jogų vadinamojoje “negyvėlio” pozoje.
  • Išgerkite raminančios levandų, melisų, ramunėlių, apynių arbatos su medumi.
  • Jei ilgai neužmiegate, apsiaukite šiltas vilnones kojines, ir išgerkite šilto pieno su medumi.
  • Galite pagulėti vonioje su kvapniomis žolelėmis, arba sauja druskos. Druska kaip mat nuima nuovargį, “perkrauna”organizmą miego rėžimui.
  • Negailėkite pinigų gerai lovai. Turi būti ne per minkšta, be to patalynė būtinai natūrali. Medvilnės, satino, geriausia švelnaus šilko. Laudies išmintis sako” Pusę gyvenimo žmogus praleidžia lovoje, o gera lova yra pusė gyvenimo.”
  • Miegokite ant neaukštų pagalvių.
  • Nerūkykite, rūkymas taip pat yra viena iš prasto miego priežasčių.
  • Neskaitykite bauginančių straipsnių, nežiūrėkite siaubo filmų. Rami psichologinė būsena migdo neprasčiau už migdomuosius. Ramaus miegelio.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Billyson
2017-07-24 05:16:09
wh0cd508404 nexium 40 mg purchase hydrochlorothiazide generic toradol
Billyson
2017-06-04 04:09:06
wh0cd1511121 Ilosone
agne
2010-05-20 22:52:46
pritariu tau, nes tik miegant ant gero ir kokybisko ortopedinio tempur ciuzinio, gali ramiausiai ilsetis ir miegas tai kaip ant kokio debesies:))