• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Slyvos – puikus dietinis maistas

2009-02-25 00:00:00

Slyvos – puikus dietinis maistas
Eli.lt; Jupiterimages nuotr.

Slyvos valo organizmą, gerina sveikatą ir teikia mums daug vitaminų. Jose yra ne tik vitamino B12 ir biotino, bet ir visų kitų B grupės vitaminų. Jos teikia mums nemažai širdžiai reikalingo kalio, nuotaiką gerinančio vario ir organizmą stiprinančio cinko.

Kodėl jos tinka dietinei mitybai?

Slyvose yra daug ląstelienos, kuri gerina virškinimą ir spartina medžiagų apykaitą. Dėl to iš organizmo greičiau šalinamos susikaupusios kenksmingosios medžiagos ir vandens perteklius. Visos žinome, kad pavalgius slyvų pradeda šiek tiek pūsti pilvą. To kaltininkai – pektinai, kurie mažina cholesterolio kiekį kraujyje, šiek tiek laisvina vidurius ir greitina riebalų deginimą. Slyvose esančios balastinės medžiagų iš žarnyno šalina toksinus ir gelbsti nuo vidurių užkietėjimo.

Šie kaulavaisiai yra geriausi angliavandenių apykaitos stimuliatoriai. Ląsteliena, kurios gausu slyvose, lėtina angliavandenių pasisavinimą. Cukraus kiekis kraujyje ilgiau išlieka pastovus ir mes ne taip greitai išalkstame.

Slyvų dietos pagrindai:

Laikydamosios slyvų dietos, per tris dienas galite numesti 2 – 2,5 kg svorio. 100 g šviežių slyvų turi tik 51 kcal.

Naudingiausios yra šviežios, vidutinio dydžio slyvos, kurių kauliukas lengvai atsiskiria nuo minkštimo.

Žarnyne slyvos tarsi „suriša“ riebalų perteklių, todėl jie nesikaupia ant pilvo, klubų, sėdmenų bei šlaunų. Jos taip pat neleidžia angliavandeniams virsti tukinančiais trigliceridais.

Penkis kartus per dieną valgykite vien slyvų ir daržovių salotas, gurkšnokite negazuotą mineralinį vandenį arba nesaldintą žaliąją arbatą. Rytą tuščiu skrandžiu išgerkite stiklinę slyvų ir salierų sulčių.

Jei visą savaitę kasdien valgysite po 200 g slyvų, sumažės nervingumas, nerimas bei depresinė nuotaika.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus