• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Sumanėte pasigydyti badavimu? Prieš tai jūs turite kai ką žinoti…

Autorius: tavokunas.lt
2010-03-25 08:00:00

Sumanėte pasigydyti badavimu? Prieš tai jūs turite kai ką žinoti…
jupiterimages.com nuotr.

Pavasaris, tai toks metas, kai norisi išsivalyti savo organizmą nuo įvairių blogybių, prisikaupusių jame šaltuoju metų sezonu. Tačiau vien tik noro nepakanka, reikia žinoti kaip taisyklingai badauti, kad nepakenktumėte savo organizmui.  Klasikinė bado dieta trunka 4 savaites: pirmąsias tris badaujama, o ketvirtąją laikomasi specialios dietos. Be abejo, laikantis tokios bado dietos būtina gydytojo priežiūra! Na, o norint badauti keletą dienų, tai atlikti galima ir namuose, tačiau taip pat nepakenktų gydytojo konsultacija.

Nuomonė, kad badauti reiškia nieko nevalgyti yra absoliučiai klaidinga.  Badaujant gydymo tikslais - vengiama kieto maisto, tačiau vartojama daug skysčių. Taisyklingai badaujant itin svarbu yra ramybė, nereikėtų eiti į darbą. Tačiau iš kitos pusės, badaujant reiktų daugiau judėti - vaikščioti ar iškylauti.

Badaujant gydymo tikslu, mūsų organizme įvyksta įvairių pokyčių: išvalomas žarnynas, suskaidomas medžiagų apykaitos šlakų perteklius, “sudeginamos” riebalų pagalvėlės. Žmogaus kūnas paprastai užprogramuotas kaupti, tačiau badaujant jo pagrindiniu tikslu tampa “išskirti”, o ne kaupti. Pradedamos valyti iš organizmo visos nereikalingos, kenksmingos medžiagos.

Tas, kuris badaudamas nori pagerinti savo sveikatą, neturėtų išsigąsti atsiradusių šalutinių poveikių: sustiprėjusio kūno kvapo, namalonaus kvapo iš burnos, plaštakų ir pėdų šalimo, nuovario, mėnesinių vėlavimo, nuotaikų kaitos.  Dėl to būtina labiau paisyti asmens higienos, dažniau būti gryname ora, vengti vairavimo, dėl galimo reakcijos sulėtėjimo.

Po bado dietos, žmogaus savijauta ir išvaizda pastebimai pagerėja. Sustiprėja imuninė sistema, oda tampa lygesnė, skaistesnė,  be to, nukrenta nereikalingi kilogramai, atsiranda daugiau energijos.

Badaujant svarbu atsisakyti rūkymo, alkoholio, kavos, juodos arbatos ir saldumynų.
 
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus