• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Sveikos energijos bomba  1 

Autorius: www.lsveikata.lt
2009-06-25 08:30:00

Sveikos energijos bomba
Jupiterimages nuotr.

Maistas - geriausias vaistas ir efektyviausias maitinimosi “elementas”. Pasidomėkime kas kam padeda, kas ir kokių turi gerųjų savybių.

Graikiniai riešutai

Juose yra ypatingų medžiagų, neutralizuojančių kenksmingą transgeninių riebalų poveikį organizmui. Šių riebalų yra maiste, pagamintame margarino pagrindu. Jie išprovokuoja ankstyvą sklerozę, sunkina kepenų darbą. Graikiniai riešutai puikiai tinka vairuojantiems - juose esančios riebalų rūgštys padeda sukaupti dėmesį, gerina erdvinį mąstymą. Dienos norma - keturi riešutai.
 
Kalakutiena

Tai - maistas protui. Šioje mėsoje daug fosforo, aminorūgšties tirozino. Toks kompleksas spartina neuronų impulsus, pervargus padeda atsinaujinti nervinėms ląstelėms, gerina galvos smegenų kraujotaką.

Mėlynės
 
Šalina pavargusių akių sindromą. Jose esantys flavonoidai gerina smulkių akių obuolio kraujagyslių kraujotaką. Gerėja regėjimas, liaujasi perštėti akis. Kursas - 100 gramų per dieną. Vartoti mėnesį. Tinka šviežios ir šaldytos uogos.
 
Raudonieji svogūnai

Būtinas salotų ingridientas. Jie gerina medžiagų apykaitą, padeda pasisavinti baltymus ir riebalus. Kiekis - 200 gramų per savaitę.
 
Pelėsinis sūris

Jis malšina irzlumą ir gydo viršutinių kvėpavimo takų ligas. Toks sūris mus aprūpina visomis 20 aminorūgščių, stiprina imunitetą, didina ypatingų raminamųjų neuronų gamybą. Kad geriau jaustume skonį, sūrį 20 minučių palaikykime kambario temperatūroje. Jo mėgaukimės dvi savaitės kas vakarą prieš miegą.
 
Raudonieji ridikėliai

Jie dailina figūrą ir stiprina nagus. Čia esantys fermentai greitina angliavandenių pasisavinimo ir deginimo procesą. O viskas, kas greitai sudega, nesikaupia riebalų pavidalu. Be to, ridikėliuose yra daug fluoro, kuris stiprina dantis ir kaulus.

Melionai

Jie gaivina veido spalvą, naikina nuovargio šešėlius po akimis. Melionuose gausu beta karotino, silicio ir inozito - šis derinys gerina odos elastingumą, stiprina plaukus. Šis vaisius turi daug folio rūgšties, kuris padeda atgauti senkančias jėgas. Vitamino C čia tiek pat kiek ir citrinoje.
 
Pastarnokai

Džiaugsmo daržovė. Ji pikantiška ir kvapi. Šių baltųjų garbanotų šaknelių poveikis panašus į ženšenio arba žaliosios arbatos: jos tonizuoja, teikia žvalumo, stimuliuoja smegenų veiklą.  Anksčiau pastarnokų užpilu buvo gydoma depresija. Šiose šaknelėse esantys eteriniai aliejai didina fizinį bei seksualinį aktyvumą. Jose yra daug vitamino B2.
 
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
----
2009-06-26 22:12:31
Na ir bet kaip mesteltas straipsnis...