• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Sveikos gyvensenos pagrindas – saikas!

Autorius: Parengta pagal Elzę Pociūtę
2011-03-02 09:22:00

Sveikos gyvensenos pagrindas – saikas!
123rf.com

Jau praėjo du šių metų mėnesiai, todėl pats laikas pradėti vykdyti sau duotus naujamečius pažadus. Jei jau prakalbome apie tai, tai pasakykite, kas gali būti geriau už pažadą pradėti sveikai gyventi? Norėdami jums padėti jo laikytis, pateiksime kelis naudingus patarimus apie fizinį aktyvumą, subalansuotą mitybą ir panagrinėsime antsvorio problemą.

 

Fizinė treniruotė. Kas tiktų Tau?


Pirmoji taisyklė, kuria turi vadovautis visi, nusprendę susiimti ir galiausiai pradėti treniruotis –nepamiršti saiko. Po ilgesnės nesportavimo pertraukos, vienu kartu nubėgę 10 kilometrų ne tik prarasite motyvaciją toliau sportuoti (nes po tokios treniruotės jausitės labai prastai), bet ir neįgyvendinsite nė vieno savo tikslo, ar tai būtų svorio metimas, geresnė fizinė forma, imuniteto stiprinimas ar tiesiog gera savijauta.


Kita daugeliui pradedančiųjų sportuoti iškylanti problema – laiko stoka. Šiuolaikinis gyvenimo tempas neretai neleidžia laikytis pažado kelis kartus per savaitę vakarais reguliariai eiti į treniruotę ar treniruoklių salę. Įsisukus į darbų sūkurį, viskas ima atrodyti neįveikiama ir labai energingai pradėta veikla greitai pavirsta nemalonia pareiga, kuri, atsiradus pirmai galimybei, užsimiršta.


Ką daryti, jei norėtumėte būti fiziškai aktyvesni, tačiau tam trūksta laiko ir jėgų?


Keletas patarimų:


1. Išsirinkite jums patinkantį ir tinkantį treniruotės stilių.


Rinkdamiesi jums tinkamiausią sporto rūšį, pamąstykite apie savo pomėgius bei charakterio tipą. Jeigu jums patinka savarankiškai siekti užsibrėžtų tikslų, pasirinkite gerą treniruoklių salę, kur su  asmeninio trenerio pagalba Jums pavyks sudaryti tinkamą treniruotės programą ir ramiai ja užsiimti. Jeigu esate žmogus, kuris energijos semiasi iš muzikos ar šokio, treniruoklių salė – ne jums. Rinkitės šokius – čia galimybės tiesiog neišsemiamos: nuo salsos pamokų iki įvairiausių aerobikos atmainų ar gatvės šokių.

2 psl.
Puslapis 1 iš 4Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus