• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Tapk liekna lengvai ir greitai  2 

Autorius: Gerda Zemenskaitė
2011-09-28 15:34:00

Kiekviena svajojame apie tobulą figūrą: stangrus užpakaliukas, pilvo presas, stiprios rankos ir atletiškos kojos. Ar tikrai idealią figūrą gali turėti tik kino žvaigždės, besipuikuojančios ant raudonojo kilimo? Mitas sugriautas – stiprus kūnas ir ideali figūra pasiekiama kiekvienai! Jums prireiks: kantrybės, noro ir šiek tiek žinių, kurių Jums suteikia žurnalas „Moters savaitė“ ir fizinės medicinos bei reabilitacijos centre „Gemma“ dirbanti žavingoji kineziterapeutė Santa Povilonytė.

Pratimai pilvo presui

Atsigulame ant nugaros, rankos sunertos virš galvos, po truputį atsilenkiame, kaklo neprispausdamos prie krūtinės. Liemuo turi būti prispaustas prie pat žemės, o dubuo – truputį kilstelėtas. Pratimą kartojame 12-15 kartų. 4008
 

Atsigulame ant nugaros. Kojos tiesios, pėdos nukreiptos į save, rankos iškeltos virš savęs ir sukabintos alkūnėmis taip, kaip parodyta nuotraukoje. Dešinę koją keliame į viršų, tuo pačiu metu keliame ir galvą bei pečių juostą. Pratimą reikia kartoti 12-15 kartų, vėliau tą patį padaryti su kaire koja. Šio pratimo metu dirba pilvo presas ir šlaunies raumuo.
 

Atsigulame ant pilvo, rankas ištiesiame ir šiek tiek pakeltas rankas ir kojas tiesiame į šalis.
 

Atsigulame ant pilvo, suglaudžiame pėdas, alkūnes suglaudžiame 90 laipsnių kampu, į rankas paimame po svarelį (0,5-1kg.) Kakta atsukta į žemę, pakeliame abi rankas nuo žemės, suspaudžiame mentes ir kuo stipriau vieną į kitą pėdas. Tokį spaudimą išlaikome penkias sekundes ir atleidžiame. Su įkvėpimu suspaudžiame kojas, palaikome 5sekundes ir su iškvėpimu atsipalaiduojame. Šį pratimą, kaip ir visus, kartosime 12-15 kartų.
 

Pratimai kojoms su kamuoliu užpakaliniams raumenims

Paimame kamuolį, ant jo uždedame kojas, pačios gulime ant nugaros su pakeltu dubeniu, rankos šalia. Su kojomis kamuolį pritraukiame prie savęs, su iškvėpimu atitraukiame (kojas ištiesiame). Ir vėl pratimą kartokite 12-15 kartų. 
 
 
Atsigulame ant žemės, kojos tiesios ant kamuolio, rankos prie šonų , iškvepiant keliame koją, įkvepiant leidžiame žemyn. Tokį patį veiksmą kartojame su kita koja.
 

Atsigulame ant nugaros, rankos prie šonų, viena koja ištiesta, kita sulenkta, ištiestos kojos pėda pasukta į išorinę pusę. Šonu pasuktą pėdą keliame aukštyn ir leidžiam žemyn, tačiau iki pat žemės nenuleidžiame. Su iškvėpimu keliame koją, su įkvėpimu leidžiame žemyn.
 

Itin efektyvus pratimas viršutinei nugaros daliai su kamuoliu: Atsigulkite ant kamuolio, tačiau ne ant nugaros, o ant pilvo, nuleiskite rankas, paimkite svarelius ir pakaitomis po vieną ranką kelkite sulig galva. Pratimą, kaip jau įpratome, kartojame 12-15 kartų.
 

Dar vienas pratimas rankoms su kamuoliu yra itin paprastas. Atsigulkite ant kamuolio, tačiau šį kartą – ant nugaros, kojas sulenkite, į rankas paimkite svarelius ir su svareliais ištiestas rankas tieskite į šalis ir vėl suglauskite.
 

Sportuoti ryte ar vakare?

Kineziterapeutė Santa teigia, jog ryte sportuoti yra naudingiau, mat po mankštos suaktyvėja medžiagų apykaitą, greičiau prasibudiname, pagerėja kraujotaka ir įgauname daugiau energijos visai darbo dienai, o štai sportas vakare yra labiau nuodingas nei naudingas, mat išsekina organizmą, kuris po sunkios ir įtemptos darbo dienos jau būna išsekęs.

Tikimės, jog šis pratimų kompleksas, skirtas pilvo presui, nugarai, rankoms ir kojoms Jus įkvėpė sportui, kuris yra pats tiesiausias kelias į išsvajotą figūrą!
 
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
G.
2011-10-10 19:06:44
Pratimai geri, pati darau tokius pratimus jau daugiau puse metu ir tikrai galiu pasidziaugti savo rezultatais , kunas sutvirtejo , nebebaisus nei sijonas nei sortukai , nei maudymosi kostiumelis:))) palaipsniui krenta svoris:)
cfgf
2011-09-28 16:31:59
geri pratimukai, bet....stebuklingu rezultatu nebus. Tik po ilgu ir nuolatiniu treniruociu siek tiek sutvirtes raumenukai, todel jie tinka tik lieknoms panelems, kurios nori siek tiek padailinti formeles :)