• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Trumpos atostogos savijautai pagerinti  1 

2008-06-22 00:00:00

Trumpos atostogos savijautai pagerinti
„Gamma“ nuotr.

Jei jaučiatės įsitempusi, irzli, naktimis blogai miegate, darbe patiriate stresą – poilsis jums tiesiog būtinas.

Šventinis savaitgalis puikus metas susiorganizuoti kad ir vienos dienos atostogas. Jei neturite galimybės išvykti kur nors ir pakeisti aplinką, tinkamai atsipalaiduoti, pailsėti galima ir namuose. Vaikučius ir vyrą išsiųskite pas senelius, o jei gyvenate viena, tuomet nėra jokių kliūčių vienos dienos atostogoms.

Pasiruošimas poilsiui

Atsikratykite komunikacijos priemonių: nejunkite televizoriaus, pamirškite kompiuterį ir mobilųjį telefoną. Jei neišvengiama, pasitikrinkite elektroninį paštą ir skambinkite tik svarbiais atvejais.

Pasirūpinkite įdomia knyga, aromatiniu aliejumi, mėgstamomis vonios putomis ar jūros druska bei maistu. Labiausiai tiks maistas, kuriame yra vitamino B (mėsa, žuvis, kiaušiniai, pieno produktai), kompleksinių angliavandenių (šakniavaisinės daržovės, avižos, rudieji ryžiai), magnio (riešutai ir žalialapės daržovės). Taip pat apsirūpinkite traškiu maistu užkandžiams (tačiau ne bulvių traškučiais). Kramsnojimas padeda išsklaidyti stresą ir įtampą.

Nenustatykite žadintuvo, pasimėgaukite natūraliu nubudimu.

Laikas sau

•Nubudusi neskubėkite lipti iš lovos: pasirąžykite, galvokite apie malonius dalykus, pasvajokite.

•Atlikite keletą nesudėtingų tempimo pratimų visam kūnui.

•Nusimaudykite po dušu, ypač tiks kontrastinis dušas.

•Lengvai papusryčiaukite.

•Užsiimkite jums malonia veikla. Negalvokite apie darbą ir buitį. Galite paskaityti knygą, piešti, užsiimti rankdarbiais. Pavartykite nuotraukų albumus. Malonių ir šiltų akimirkų prisiminimai sukels geras emocijas, kurios teigiamai veikia imuninę sistemą ir visą organizmą.

•Pasiruoškite gardžius pietus. Gražiai pasiserviruokite, valgykite lėtai, pasimėgaudamos kiekvienu kąsneliu.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
anonyme
2008-06-25 12:06:48
tapati, tik kiek kitaip pertwarkyta texta pries pora metu tiksliai zurnale skajciau... Arba nukopintas, arba ce tiksliai suformuluota kaip pasidaryt atostogas... =D sejp yra naudinga, bet yra geresniu budu atsipalaiduot...