• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Tu gali būti liekna!

Autorius: Gerda Zemenskaitė
2011-05-09 09:35:00

Tu gali būti liekna!
123rf.com

Kankinatės dėl nukarusio pilvuko ar celiulito? Jums trukdo nereikalingi kilogramai? Ką daryti? Eli.lt skuba Jums į pagalbą ir padės Jums per trumpą laiką atrodyti puikiai. Pasitikite vasarą lieknos!

 

Yra kelios pagrindinės taisyklės, kurių privalėsite laikytis, jei nuoširdžiai norite sulieknėti ir atrodyti gražiai!

 

Pirmoji ir pati svarbiausia taisyklė - TAISYKLINGAS VALGYMAS. Mėgstate užkandžius? Prie televizoriaus ekrano dažnai kramsnojate bulvių traškučius? Jei norite sulieknėti, šio įpročio privalote atsisakyti. Žinoma, ne taip staigiai. Juk jei per vieną dieną bulvių traškučius pakeisite salotų lapais, Jūsų organizmas gaus šoką ir jo reakcija neleis Jums lieknėti. Todėl vakaronių metu, vietoj bulvių traškučių, kukurūzų ar bandelių, rinkitės didžiulę naudą turinčius džiovintus vaisius (ananasus, papajas, bananų traškučius) arba riešutus. Pastarųjų turėtumėte suvartoti nedidelį kiekį, kad neapkratumėte organizmo. Kiekvieną dieną turite pradėti pilnaverčiais pusryčiais. Puiku, jei rinksitės įvairias grūdines košes bei žaliąją arbatą, kuri išvalys toksinus Jūsų organizme. Pasistenkite atsisakyti riebios mėsos, aliejaus, bulvinių produktų ir druskos. Bulvių košę keiskite šviežių daržovių salotomis.

 

Antroji taisyklė - KŪNO PRIEŽIŪRA. Jei norite vasarą drąsiai nusirengti ir paplūdimyje parodyti savo dailų kūną, pats metas dabar pradėti juo rūpintis. Gal pradėkite nuo to, jog kas rytą sportuosite? Pažadėkite sau, kad kas rytą padarysite po 20 atsilenkimų. Apdovanokite save viena laisva diena (sekmadieniu), kuomet iš ryto pagėsite patinginiauti ir nesimankštinti. Aktyvus sportas sustangrins Jūsų kūną, tapsite tvirtesne, tačiau jei aktyvus sportas Jums nepatinka, drąsiai rinkitės SPA salonus, kuriuos Jums bus atliekamos įnyviojimo procedūros arba odą stangrinantys masažai.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus