• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Užsitikrink gerą dieną!

Autorius: Parengė Gerda Morozovienė
2012-03-29 15:20:00

Užsitikrink gerą dieną!
freedigitalphotos.net
Ir vėl nubudai prastos nuotaikos? Esi irzli ir pikta? Kada gi pagerės nuotaika?

Pradėk rytą kavos puodeliu. Jei šiandien tavęs laukia daug sudėtingų darbų, nemalonių susitikimų ir pokalbių, ryte, dar namie, išgerk puodelš stiprios kavos. Pageidautina, kad prieš kavą, būtumei ką nors suvalgiusi – bent sausainį ar šaukštą salotų, nes kava, nieko nevalgius, nėra pats geriausias pasirinkimas. Tačiau jei jau kažką suvalgei, būtinai pasimėgauk stiprios kavos šūviu ir diena praeis nepastebimai gerai ir greitai. 


Sportuok. Jei tingi kiekvieną dieną vaikščioti į sporto klubus, tai bent ryte, 15-20 minučių pasportuok namie, greta lovos. Atsilenkimai, pritūpimai, kūno tempimo pratimai ir tu tikrai būsi žvalesnė nei prieš kelias dienas. 


Sudaryk darbų sąrašą. Jei diena laukia intensyvi ir sudėtinga, iš pat ryto, dar prie kavos puodelio, sudaryk sąrašą darbų, kuriuos būtinai turi nuveikti, pašalinius darbus arba tuos, kuriuos gali padaryti kitą dieną, atidėk į antrą planą. Neapsikrauk savęs rūpesčiais ir bereikalingais darbais. Tarp darbų nepamiršk įrašyti 15 min pertraukėlės su kolege vizito į grožio saloną.


Atverk langus. Ryte, vos iššokusi iš lovos, praverk kambario langus. Tegu į tave padvelkia gaivus ir tyras pavasario vėjas, bent kelias akimirkas pasiklausyk paukščių giesmių ir vaikučių krykštavimo kitapus gatvėje. 


Ilgiau miegok. Iš vakaro eik anksčiau miegoti. Kam kankintis ir žiūrėti kelis kartus matytą filmą arba naršyti internete, jei tuo tarpu gali leistiu sau užmigti arba bent jau ramiai pagulėti užmerkus akis. Visavertis poilsis garantuoja gerą naujos dienos pradžią. 

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus