• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Viena dešrelė išgelbėtų gyvybę  3 

2008-07-27 00:00:00

Viena dešrelė išgelbėtų gyvybę
"Gamma" nuotr.

Pastebėta, kad nervingus žmones kažkodėl labai traukia pieno produktai. O kaip paaiškinti ūmai apėmusį potraukį gurkštelėti alaus, suvalgyti bananą ar užkrimsti riešutų? Ne paprasčiausią norą užkąsti, o didelį didelį troškimą, kai, tarsi katinui iš animacinio filmuko, ima rodytis, jog "viena dešrelė išgelbėtų gyvybę".

Tokie netikėti norai ypač dažnai apima nėštumo metu. Ir jei nenumaldomą troškimą užvalgyti saldumynų ar ko nors sūraus paprastai lemia hormonai, tai didžiulį norą pasičiupti tam tikrą vaisių ar suvalgyti pieno produktų paprastai lemia konkrečių vitaminų ir mikroelementų stygius.

Mokslininkai tvirtina, kad be priežasties neapima ypatingas noras suvalgyti vienokių ar kitokių produktų. Žmogui norisi tai riešutų, tai melionų, tai bananų todėl, kad jo organizme ūmai pristinga vienokių ar kitokių mikroelementų ar vitaminų.

Pavyzdžiui, kai trūksta kalio, dažnai apima noras suvalgyti bananą, nes jame šio mikroelemento išties daug. Kalio taip pat yra ir aluje – taigi gali apimti ir padidėjęs noras gurkštelėti šio gėrimo.

Kai ypač norisi sūrio – galima įtarti, jog organizme trūksta fosforo ir kalcio. Beje, šių mineralų taip pat gausu brokoliuose.

Alpstate, kaip norite obuolių? Vadinasi, organizmas išeikvojo kalcį, magnį, jodą, fosforą ir kalį.

Beprotiškai geidžiate riešutų? Tai signalas, kad jums trūksta baltymų, B grupės vitaminų ir riebalų. Beje, nustatyta, kad apimti streso žmonės yra linkę valgyti daugiau riešutų, nei įprastai – taip nutinka todėl, kad riešutuose yra nuo streso saugančių medžiagų.

Melionai – irgi ypač naudingas vaisius, kurio kartais labai užsinorima. Jame gausu kalio ir vitamino A. Ketvirtyje vidutinio meliono yra apie 3400 TV vitamino A. Taip pat jame gausu vitamino C, kalcio, magnio, fosforo, biotino.

Taigi tereikia įsiklausyti į savo organizmą – ir jis parodys, kaip maitintis sveikai bei pasirinkti kaip tik tai, ko jums labiausiai reikia.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
monika
2008-08-11 13:39:04
Man tj kokia savaite lb spurgu norėjos ;D bet tjp irgi iš niekur atsirado toks nors ir nelogiškas noras.
Lori
2008-08-03 11:59:12
Juk parašė, kad iš animacinio filmuko. Reikia tekstą atidžiau skaityti.
?
2008-07-27 22:02:12
o priciom cia ta desrele?