• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Žalioji arbata: penki privalumai figūros atžvilgiu  2 

Autorius: www.imunitetas.lt
2009-06-04 09:00:00

Žalioji arbata: penki privalumai figūros atžvilgiu
Jupiterimages nuotr.

Anksčiau mūsų kraštuose žalioji arbata buvo egzotika. O dabar jos galima rasti bet kurioje parduotuvėje. Visi žino, kad šią arbatą gerti sveika, bet ne visi žino, kad ji nepamainoma ir siekiant gražinti savo figūrą, rašo žurnalas „Dobryje sovety“.

Šiandien yra žinoma daugiau nei 300 žaliosios arbatos rūšių. Geros žaliosios arbatos lapelių spalva ryški, jie būna minkšti, vienos formos, tankūs, sunkiai sutrinami tarp pirštų, ant jų galima pamatyti ryškų kraštelių dantytumą. Žalioji arbata normalizuoja cholesterolio ir cukraus kiekį kraujyje, stiprina kraujagyslių sieneles, mažina arterinį kraujospūdį. Ji tonizuoja nervų sistemą ir suteikia energijos, o svarbiausia – padeda lieknėti.

1. Kalis – vienas iš svarbiausių organizmo makroelementų, kurio gausu žaliojoje arbatoje. Jo žaliojoje arbatoje yra 1,5 karto daugiau nei džiovintuose abrikosuose. Metant svorį šis elementas yra gyvybiškai svarbus – jis stimuliuoja inkstų veiklą, skatina juos išskirti riebalų skilimo produktus bei skysčių perteklių, kuris dažnai būdingas antsvorio turintiems organizmams.

2. Vitaminas C ne tik skatina organizmą aktyviau deginti riebalus, bet ir apsaugo nuo šio proceso metu susidarančių laisvųjų radikalų. Žaliojoje arbatoje vitamino C yra 4 kartus daugiau nei citrinose ir 10 kartų daugiau nei juodojoje arbatoje. Šis stiprus antioksidantas neleidžia laisviesiems radikalams naikinti ląstelių membranų sienelių bei jungiamojo audinio struktūrinio baltymo kolageno, todėl lieknėjimo proceso metu oda neatrodo nukarusi.

3. Vitaminas P garsėja savo antioksidaciniu poveikiu ir stiprina analogišką vitamino C poveikį. Pagal sukauptą jo kiekį žaliosios arbatos lapeliai lenkia visus kitus žinomus augalus. Graikiškuose riešutuose vitamino P yra 61 vienetas, o žaliojoje arbatoje – 85 vienetai. 3-4 šios arbatos puodeliai patenkina vitamino P paros poreikį tiems, kurie meta svorį.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
paneveziete
2009-06-28 10:21:03
girdejau, kad tik su zenseniu spaudima mazina:)
Ieva
2009-06-04 10:20:21
Džiugu girdėti, kad mano mėgstamas gėrimas toks naudingas yra :) Nors , aš, žinoma, turėčiau vengti šio gėrimo, kadangi jis mažina kraujo spaudimą, kuris pasmane ir taip jau pe mažas yra... :)