• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Aušrinė Burneikienė apgynė „Olialia“ šeimą  1 

Autorius: Olialia.lt
2009-02-27 00:00:00

Aušrinė Burneikienė apgynė „Olialia“ šeimą
I. Sidarevičiaus nuotr.
Seksualus ir šmaikštus, „Olialia“ projekto idėją atspindintis, „Olialia“ picerijos reklamos vaizdo klipas kai kurių vyrų nuomone žemina moteris. Tokį skundą Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybai praėjusių metų lapkritį pateikė Justinas Kalpokas.

Jo nuomone, moteris žeminanti reklama iš nufilmuotų vaizdų, jaunuolių pokštavimo su padavėja, leidžia suprasti, kad ne tik padavėjos, bet ir visos moterys tėra tik seksualinis objektas. „Pats kokčiausias epizodas yra tas, kai padavėja verčiama lenktis, o jaunuoliai fotografuoja jos kelnaites“, - buvo teigiama J. Kalpoko skunde. Vyrą taip sujaudinusią reklamą gali pamatyti portale www.olialia.lt.

Tačiau lygių galimybių kontrolierė Aušrinė Burneikienė su tokiais p. Kalpoko pastebėjimais sutikti nenorėjo. Išnagrinėjusi skundą bei sulaukusi „Olialia picerijos“ atsakymų į užduotus klausimus apie šį vaizdo klipą, įvertinusi pačią reklamą, A. Burneikienė teigė: „Klipe nuosekliai laikomasi daugelį metų puoselėjamo „Olialia“ firminio stiliaus. Stebint klipą susidaro įspūdis, kad klientai atsiskaitymo metu padavėjai pasiūlo savotišką žaidimą, o ji yra laisva pasirinkti: priimti ar atmesti siūlomas žaidimo sąlygas. Susidaro įspūdis, kad padavėja lyg ir neprieštarauja pažaisti. Diskutuotina nuomonė ir dėl visų moterų žeminimo apskritai – akivaizdu, jog mergina nėra priversta rengtis jai nepatinkančiais rūbais bei dirbti jai nepriimtinoje vietoje.“

Lygių galimybių kontrolierė taip pat pastebėjo, kad priklausymas „Olialia“ pasauliui yra akivaizdus merginų grožio įvertinimas, o įvertinimas negali būti traktuojamas kaip įžeidimas.

„Nė vienais metais Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyboje nėra gauta skundų dėl „Olialia“ kalendorių ar dėl pačios „Olialia“ reklamos idėjos, firminio stiliaus koncepcijos. Galima daryti prielaidą, jog suaugę klientai žino arba numano, kaip bus apsirengusios padavėjos „Olialia“ picerijoje, tad gali lengvai išvengti sau nemalonių pojūčių ir nepriimtinų vaizdų“, - pridūrė lygių galimybių kontrolierė A. Burneikienė.

Pritrūkus objektyvių duomenų dėl padaryto pažeidimo ir įvertinus „Olialia“ mergaites pagerbiančio prekės ženklo koncepciją, Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba ryžosi nutraukti tyrimą dėl „Olialia“ picerijos reklamos.





Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
d
2009-02-27 23:53:31
d