• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Energijos šaltiniai - arbata ir joga

Autorius: Respublika.lt
2010-11-29 14:00:00

Energijos šaltiniai - arbata ir joga
Respublikos nuotr.

Viena žinomiausių šalies drabužių dizainerių JULIJA, kuri rengia net pačią šalies prezidentę Dalią Grybauskaitę, jau pustrečių metų nebegeria kavos. “Man jos tiesiog nebereikia. Perėjau prie įvairių žolelių arbatos. Ji man ir skanesnė, ir sveikesnė, - tikina moteris. - Ir dar energijos visai dienai suteikia ryte atliekama mankšta, jogos pratimai”.

Julija mėgsta daržovių, žuvies patiekalus, saldumynų nevalgo visai, o arbatą saldina medumi. “Esu prijaučianti vegetarams, bet kartais sukertu ir kokį gardesnį kepsnį. Nesu virtuvės vergė, nes turiu daug darbo, o sudėtingiems kulinariniams stebuklams gaminti paprasčiausiai gaila laiko. Tad neretai pietus valgau kokiame nors restoranėlyje. Esu tokių atradusi sostinės senamiestyje. Kartais ten suvalgau salotų, o antrąjį patiekalą paprašau supakuoti ir atsinešu į darbą”, - prisipažįsta moteris.

Dizainerė pasirodo nevalganti ir pieno produktų, jokio riebaus maisto ir laikosi produktų derinimo taisyklių. Kai turėdama laiko ar laukdama svečių ruošia namuose, paprastai negaili prieskonių. Jai labiausiai patinka indų virtuvė, jos kvapai ir skoniai. Tad ir ruošdama šios virtuvės patiekalus pagardina indiškais prieskoniais: imbieru, garstyčių grūdeliais, aitriaisiais pipiriukais, maltu kardamonu, kario lapeliais ir kt. Desertui Julija paprastai renkasi kokių nors vaisių ir geria tik natūralių sulčių. Žinoma, moteris gerai žino taisyklę: jeigu nori, kad organizme būtų mažiau nereikalingų medžiagų, turi gerti daug negazuoto vandens.

Paprašyta originalaus patiekalo recepto, Julija ilgai nesuka galvos ir pasiūlo nusižiūrėtą senamiestyje esančio termiškai neapdoroto maisto restorane “Raw Raw”.

Burokėlių ravioliai

Jums reikės:
4-5 mažų apvalių nevirtų burokėlių (maži reikalingi tam, kad būtų saldūs),
300 g anakardžių riešutų,
0,5 skiltelės česnako,
0,5 stiklinės vandens.

Jei norisi, žiupsnelio druskos ir šaukšto citrinų sulčių (nebūtinai, nes anakardžiai yra ir saldūs, ir sūrūs).

Burokėlius nulupkite ir supjaustykite kuo plonesnėmis riekelėmis (čia labai padėtų speciali pjaustyklė, skirta pjaustyti skiltelėmis). Riešutus su vandeniu, česnaku ir prieskoniais sutrinkite trintuvu iki vientisos masės. Šaukšteliu arba plokščiu peiliu ant burokėlio riekelės dėkite sluoksnį kremo (apie 0,5 cm aukščio) ir uždenkite jį kita burokėlio riekele. Paruoštus raviolius išdėliokite didelėje lėkštėje. Labai skanus, pikantiškas užkandis.

Skanaus!
 


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus