• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

„Idioteatro“ aktoriai išrinko teatriškiausius Lietuvos miestus

Autorius: Idioteatras
2012-03-29 17:02:00

„Idioteatro“ aktoriai išrinko teatriškiausius Lietuvos miestus

Tarptautinės Teatro dienos proga „Idioteatro“ spektakliuose vaidinantys aktoriai įvardino, jų nuomone, teatriškiausius Lietuvos miestus. Pirmąja vieta dalintis teko Vilniui ir Kaunui. Kaip vieni iš teatriškiausių minėtini ir Panevėžys, Klaipėda, Šiauliai. 


„Jei žiūrėtume pagal spektaklių lankomumą ir po jų kylančias diskusijas, tai galėčiau paminėti Klaipėdą ir Kauną. Šiuose miestuose, taip pat kaip ir sostinėje, aš jaučiuosi labai reikalinga. Kalbant apie mažesnius miestus, labai išskirtiniai yra Rokiškis, kuris turi savo teatro festivalį, taigi, natūralu, kad ir gilias teatro tradicijas, bei Birštonas – ten žmonės labai šilti“, – vardina „Idioteatro“ premjeriniame spektaklyje „Karo dievas“ vaidmenį sukūrusi aktorė Aurelija Tamulytė.


Vienas iš spektaklio „Menas“ draugų aktorius Arūnas Sakalauskas sako, jog visai neseniai jį labai maloniai nustebino Alytus. „Alytuje mes pristatinėjome visiškai naują spektaklį. Aš kažkodėl maniau, kad publika jo nesupras. Tačiau alytiškiai šį spektaklį labai gerai sutiko ir jį visą „suvalgė“ taip, kaip niekur kitur, – džiaugiasi aktorius bei priduria, jog, jo nuomone, visi miestai Lietuvoje yra teatrališki. 


Visgi, pasak Intymios vyrų trupės „Erelis“ nario aktoriaus Roberto Aleksaičio, miesto, kuris turi savą teatrą, publika labai skiriasi nuo to miesto publikos, kuris savo teatro neturi. „Tokie miestai yra tikrąja to žodžio prasme teatriški. Jų ir žiūrovas yra pripratintas prie teatro, išugdytas. Kadangi tie miestai turi savus teatrus, tai ir procentaliai žiūrint daugiau kiekvieno jų gyventojų lankosi teatro aplinkoje, turi galimybę žiūrėti spektaklius. Aišku, tiek spektaklių, tiek kitokių renginių lyderis yra Vilnius. Be to, sostinės publika yra pripratusi prie greitesnio gyvenimo tempo, todėl jie ir spektaklio mintį greičiau perpranta. O, tarkim, Šiaulių, Panevėžio publikai tą patį spektaklį reikia rodyti daugiau kartų, nes jie pripratę prie lėtesnio gyvenimo būdo, taigi ir prie lėtesnio teatro“, – sako R. Aleksaitis.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus