• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Lietuvoje išrinkta Jennifer Lopez ambasadorė

Autorius: Arūnas Balvočius
2011-12-08 09:20:00

Savaitgalį Jennifer Lopez lankėsi Peru sostinėje Limoje, kur dalyvavo talentų šou "Q'Viva: The Chosen" filmavimo aikštelėje. Dainininkė dėvėjo aptemtą geltonos spalvos suknelę ir buvo labai gerai nusiteikusi.
 
 
Naujame projekte Lotynų Amerikos talentų beieškanti dainininkė, dar net neprasidėjus šou, jau kausto viso pasaulio žiniasklaidos dėmesį, kuri seka kiekvieną jos žingsnį, komentuoja,  kaip žvaigždė atrodė ir kuo buvo apsirengusi bei gaudo kiekvieną jos žinutę soc. tinkluose.

„Jennifer Lopez sėkmės formulę, padėjusią pelnyti žmonių simpatijas ir popdievaitės šlovę, galima sieti su jos universalumu. Ji yra ne tik puiki šokėja, aktorė ir dainininkė, bet ir labai šiltas žmogus. Jos neblėstanti energija, nauji iššūkiai, jaunatviškas ir kartu moteriškas stilius, visada trykštantis seksualumas užkoduotas trijų raidžių junginyje - „JLo“, kuris jau tapęs mados ir stiliaus etalonu. Į Jennifer lygiuojasi labai daug pasaulio moterų ir merginų“, - pasakojo „Tapk kultinio „JLo by Jennifer Lopez“ ženklo veidu Lietuvoje“ organizatorė Erika Šimienė. 

Tapti unikalumo, mados ir stiliaus ikonos J. Lopez prekės ženklo ambasadore Lietuvoje, išreiškė norą gausus būrys merginų, o tokią galimybę joms suteikė oficialus „JLo by Jennifer Lopez“ ženklo atstovas Baltijos šalyse UAB „Future Invest“. Po dviejų savaičių atrankos, kultinio “JLo by Jennifer Lopez” ženklo veidu tapo dvidešimtmetė informatikos studentė Austė Bartninkaitė, kuri žavisi mada ir stiliumi, prieš studijas savanoriavo, buvo Lietuvos moksleivių sąjungos prezidente. Nugalėtoja groja smuiku, mėgsta jodinėti žirgyne, be fotoaparato nesileidžia į keliones.
 
„Universalumas, šiltas ir jaunatviškai džiaugsmingas būdas, būtent ir lėmė, kad Austė Bartninkaitė tapo „JLo by Jennifer Lopez“ veidu Lietuvoje, o įvykęs konkursas parodė, kad per „JLo by Jennifer Lopez“ prekės ženklą galima perteikti ir atskleisti savo individualumą – nuo jaunatviško entuziazmo ir subtilaus seksualumo iki savimi pasitikinčios, rafinuotą grožį ir stilių vertinančios, moters“ ,- džiaugėsi E.Šimienė.



Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus