• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai
A. Jagelavičiūtė: permokėti už drabužius šiais laikais nemadinga
2008-10-15 00:00:00

“AZ communications” info.

Lietuvoje daugeliui skundžiantis aukštomis, palyginti su užsieniu, drabužių kainomis, šalies žvaigždės sugeba stilingai apsirengti nuo galvos iki kojų neišleisdamos tūkstančių litų – tai, jog geras skonis ir stilius nėra proporcingas piniginės storiui, pademonstravo pramogų pasaulio atstovė Agnė Jagelavičiūtė, šiandien žiniasklaidai bei stilistams pristačiusi naujas drabužių prekybos tinklo „Tinka“ kolekcijas.

„Mada pas mus vis dar siejama su prabanga ir stora pinigine, toks požiūris manęs nepaliauja stebinti, juk norint skaniai papusryčiauti, nebūtina drožti į brangiausią restoraną. Lygiai taip pat su mada – pirkti tūkstančius kainuojančią palaidinę nėra geras tonas. Esu įsitikinusi, stilius neturi būti tapatinamas su pinigų kiekiu, kad ir kaip neįtikėtinai tai skambėtų Lietuvoje“, - sako drabužių dizaino specialybę turinti A. Jagelavičiūtė.

Žinomos moters teigimu, keisti apsipirkimo įpročius verta ne vien dėl didėjančios infliacijos, bet ir norint surasti originalesnį stilių. „Kiekvienas save gerbiantis stileiva gali išvardinti legendinius mados pasaulio korifėjus, tačiau tai nereiškia, jog jis jau žino viską – Lietuvoje jau galima atrasti naujų, pasaulyje žinomų ir tikrai įdomių prekės ženklų“, - tvirtina buvusi televizijos laidų vedėja.

Žurnalistus ir stilistus sukvietusi vėlyvų pusryčių į didžiausią „Tinka“ parduotuvę Savanorių pr.13A, Vilniuje, A. Jagelavičiūtė pademonstravo savo uoslę geram skoniui – pristatė madingus ir kokybiškus drabužius iš daugiau nei 40 Europos kompanijų, kurios iki šiol nebuvo žinomos Lietuvoje, tačiau vertinamos Vakarų Europoje.

Agnės parinktuose nuo galvos iki kojų drabužių deriniuose, kainuojančiuose 94 - 335 Lt litų, dominavo „Rand“ džinsai, spalvingos vokiečių „Soho & Jagger“ palaidinės ir danų „Marc Lauge“ megztukai, jaunatviški „Mogul“ džemperiai ir kelnės, pasaulyje pagarsėjusių danų mados namų „Bitte Kai Rand“ drabužiai. Beje, šių mados namų dizainerių siūtą stilingą apsiaustą A. Jagelavičiūtė įsigijo vos už šešiasdešimt litų.

„Lietuvoje neretai skundžiamasi, jog parduotuvėse trūksta gerų drabužių pasirinkimo, o kainos pernelyg aukštos, tad geriausia apsipirkti užsienyje. Siūlydami kokybiškus, madingus ir gerokai pigesnius nei įprasta drabužius bei nuolat atnaujindami jų kolekcijas, siekiame tapti alternatyva tokiam požiūriui. Tikime savo sėkme, juo labiau, jog Vakarų Europoje tokio tipo drabužių parduotuvės yra itin populiarios“, - sako „Tinka“ valdančios  UAB „Kalnarūtė“ rinkodaros vadovė Agnė Drevinskaitė.

Tinklas „Tinka“ orientuojasi į 3-45 m. pirkėjus, siekiančius kokybiškai apsipirkti pigiau, sekančius madą ir mėgstančius dažniau keisti skirtingų modelių drabužius. Drabužių asortimentas keičiasi ne kelis kartus per sezoną, o kiekvieną savaitę, skirtingose parduotuvėse siūlomi skirtingi drabužių modeliai. Asortimentą šiam tinklui formuoja bendrovės mados ekspertų komanda.

12 m. Lietuvoje veikiančios UAB „Kalnarūtė“ valdomas tinklas „Tinka“ šiuo metu turi 10 parduotuvių įvairiuose šalies miestuose ir per artimiausius metus sparčiai plėstis - iki metų pabaigos duris atvers dar 4 prekybos taškai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Mažeikiuose, o 2009 m. parduotuvių skaičius pasieks 25.



Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus