• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Aušrai Cicėnaitei geriausia dieta - naujas vaidmuo

Autorius: Respublika.lt
2010-08-23 17:00:00

Aušrai Cicėnaitei geriausia dieta - naujas vaidmuo
Respublika.lt

Kauno muzikinio teatro solistės Aušros Cicėnaitės valgymo įpročiai kiek skiriasi negu daugelio iš mūsų. “Ryte visada geriu keletą stiklinių vandens, būtinai šiltesnio, ypač žiemą vakare, prieš miegą. Būdavo, anksčiau iš ryto neapsieidavau be puodelio juodos kavos su trupučiu cukraus, vėliau ėmiau gerti kavą be cukraus, dar vėliau - balinti pienu, o dabar bus greitai metai, kai jos nebegeriu visai, ir nieko, - šypsosi solistė. - Vietoj kavos - juodoji arbata, o dienos metu ir prieš spektaklį - žalioji, taip pat be cukraus”.

Kartais solistė bando laikytis dietų, anot jos, tada, kai jaučia, kad suknelės ima veržti. “Man geriausia dieta yra naujas vaidmuo. Tuomet keletas kilogramų nukrenta be pastangų. Kartais vieną dieną nevalgau visai, tik geriu daug vandens, žaliosios arbatos”, - sako ji ir priduria, kad saldumynai jai neegzistuoja, taip pat miltiniai patiekalai, visokios picos, mėsainiai ir sūrainiai. Dainininkė mėgsta juodąjį šokoladą. Bet kartais pasmaguriauja ir torto ar pyrago gabalėlį suvalgo.

“Vasarą paprastai šeimynai darau šaltsriubes, ypač skani iš pomidorų, kepu ir mėsos kepsnius, gaminu paštetą, o desertui - šokoladinį pyragą. Mėgstu gaminti, kai turiu laiko. Kartais receptų randu kulinarijos knygoje, pradedu gaminti pagal ją, o baigiu savaip, - prisipažįsta moteris. - Dažnai netyčia pavyksta paruošti skanų patiekalą, bet jeigu jo recepto neužsirašau, tai antrą kartą nebepamenu. Dukra dažnai primena, kad užsirašyčiau ir dar sykį pakartočiau”.

Keptos silkės patiekalas

4 kubeliais pjaustytas bulves pakepkite alyvuogių aliejuje, įmeskite šaldytų žirnelių ir šparaginių pupelių, įpjaustykite didelį svogūną (galima ir džiovintų abrikosų). Baigdami kepti įdėkite pjaustytos silkės ir gerai pakepkite.

Prieskoniai: truputį druskos, maltų juodųjų pipirų, baziliko, citrinų sulčių, sojų padažo. Galite įberti ir cinamono. Skanu ir šiltą valgyti, o kai ataušta - dar skaniau. Vietoj silkės gali būti ir ančiuviai.

Grikinės bandelės

Jos išėjo spontaniškai. Kartą išviriau per daug grikių košės. Buvo kaip tik Užgavėnės, jau ir blynų prikepta. O dar kažką norėjosi pagaminti. Tuomet į grikių košę įdėjau pakelį varškės, kiaušinį, įbėriau druskos, truputį cukraus, miltų, kad neliptų prie rankų. Tuomet rankomis padariau delno dydžio bandeles ir pašoviau į įkaitintą orkaitę. Bandeles reikia kepti, kol gražiai apskrunda. Plutelė išeina traški. Labai skanu valgyti vietoj duonos.

Persikų kokteilis

Jums reikės:

Keleto persikų,
250 ml persikų nektaro,
300 ml mineralinio vandens,
1 butelio baltojo vyno.

Iš persikų išimti kauliukus, supjaustyti dalelėmis ir suberti į stiklinį ąsotį. Supilti nektarą, mineralinį vandenį ir vyną. Būtinai įberti šviežių mėtų lapelių. Taip pat nepamiršti ledukų.
 
Skanaus!
 
 
 


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus