- Plius dydžio modelis atkartojo „Victoria’s Secret“ nuotraukas (foto)
- Prieš gimtadienio koncertus „The Ditties“ pristato operos įkvėptą bugivugį (video)
- TV žvaigždė Gerda Žemaitė: „Sunku suprasti, kodėl nuotraukose manęs neatpažįsta“
- Blake Lively vieną dieną pabandė praleisti lyg būdama akla: „Tai baisiausia, ką man teko vaidinti“
- Rytis Cicinas debiutavo kine: komedijoje suvaidino save
- BBC akiratyje – legendinės grupės BIX lyderis Saulius Urbonavičius-Samas
- Marijoną sukurti hitą „Balintos sienos“ įkvėpė ateiviai, kuriais jis netiki?
- Išradingus Helovino kostiumus sau kurianti stilistė V. Šaulytė: „Šita šventė man patinka!“
- Lietuvos baleto primarijaus N. Juškos pamokoje - Italijos princo dukra
- Sėkmingos sportininkės tapo Lietuvos kariuomenės savanorėmis
- 1. Kūno signalai 10
- 2. Zodiako ženklai ir meilė 24
- 3. 3 gėrimai lieknėjimui 6
- 4. Oksana Pikul erotinė fotosesija (N-18) 653
- 5. Skilinėja plaukų galiukai! Ką daryti? 1
- 6. 10 kiekvieno Zodiako principų 31
- 7. Jo idealas pagal Zodiaką 16
- 8. Nėštumo požymiai be testo 14
- 9. Ombré nagų lakavimas (video pamoka) 2
- 10. Moterų frazės, kurios erzina vyrus 4
- 1. 10 kiekvieno Zodiako principų 31
- 2. Zodiako ženklai ir meilė 24
- 3. Nėštumo požymiai be testo 14
- 4. Kūno signalai 10
- 5. Oksana Pikul erotinė fotosesija (N-18) 653
- 6. Jo idealas pagal Zodiaką 16
- 7. Moterų frazės, kurios erzina vyrus 4
- 8. 3 gėrimai lieknėjimui 6
- 9. Skilinėja plaukų galiukai! Ką daryti? 1
- 10. Ombré nagų lakavimas (video pamoka) 2
- 1. Zodiako ženklai ir meilė 24
- 2. Seksas pagal asmenybės tipus (I dalis) 3
- 3. Kūno signalai 10
- 4. Oksana Pikul erotinė fotosesija (N-18) 653
- 5. Ką vyrai galvoja po sekso? 10
- 6. Gėdingos ir neįprastos sekso istorijos 1
- 7. 5 sekso rekordai 8
- 8. Moterų frazės, kurios erzina vyrus 4
- 9. „Simpsonų“ kūrėjas planuoja serialą kurti iki mirties
- 10. Ombré nagų lakavimas (video pamoka) 2
Svarbu, kad vyras atrodytų vyriškai

Drabužių dizaineris Giedrius Paulauskas, su mylimąja Aiste Krasuckaite kuriantys išskirtinai vyrišką stilių, šiais metais prabilo apie jaunuosius revoliucionierius. Naujausią kolekciją dizainerių pora pavadino intriguojančiu pavadinimu “Jie”.
Devintą kartą praūžusiame festivalyje “Mados infekcija” pristatyta kolekcija išsiskyrė sodriomis spalvomis, tautine simbolika ir ryškiu individualiu vyriškumu.
Socialinis maištas
- Kokia šios kolekcijos idėjos atsiradimo istorija? - paklausėme G.Paulausko.
- Pati idėja gimė dar vasarą, kai visame pasaulyje jau brendo pokyčiai. Ekonomikoje nebegalioja senos formulės, vadinasi, buvo veikta neteisingai. Iki tol ramiai gyvenę žmonės sukluso, ėmė permąstyti daugelį dalykų.
Nuo rudens žmonėms ėmus vartoti žodį “krizė”, prasidėjo savotiška socialinė revoliucija. Žmonės maištauja, drąsiau pareiškia savo nuomonę. Visos šios nuotaikos ir atsispindi mūsų kolekcijoje “Jie”.
Kolekcijos idėja - “Mes einame be jokių manifestų ir traktatų”, bet... savo nepasitenkinimą esama situacija parodome tam tikrais ženklais. Svarbu, kad žmonės perskaitytų tą drabužyje užkoduotą istoriją, žinutę.
Mums buvo artimos konstruktyvizmo idėjos. Pradėję nuo džinso konstrukcijų, pabandėme naudoti aštrias geometrines figūras, atsisakėme lenktų linijų. Kad pagyvintume, paįvairinome langeliais.
“Mada - ne pramoga”
- Kolekcijoje dominuoja netikėtas sprendimas - tautinės juostos. Kokia jų reikšmė?
- Nuo mažens domiuosi istorija. Tautiškumas neatsiejamas nuo sukilimų, kai visi ėjo kovoti persirišę tautinėmis juostomis, su naginėmis. Tautines juostas dovanodavo ir per sutuoktuves ar vyrams išeinant į karą kaip ištikimybės, savisaugos ir savo identiteto simbolį.
Tautiniai dalykai - subtilus reikalas. Nesinorėjo juostų naudoti aklai - uždedu ant vyro, ir vertinkite. Buvo abejonių, ar žmonės supras. Ilgai galvojome, kaip jas panaudoti, kad atrodytų nestandartiškai, profesionaliai.
Tautinės juostos kolekcijoje “Jie” - kaip akcentas, kuris priverstų pamąstyti, kad kovoti galima ne tik ginklais, bet ir įvaizdžio protestu.
Dažniausiai į madą žiūrima kaip į šou elementą, atsipalaidavimą. Bet mada - ne pramoga, tai menas, kuris gimsta iš idėjos, tam tikros šifruotės, muzikos, tipažo, makiažo...
Svarbiausia - pasitikėjimas
- Be džinsinio audinio neįsivaizduojama nė viena jūsų kolekcija. Kuo ši medžiaga jums patinka?
- Džinsas - kieta, tvirta, vyriška medžiaga. Su juo įdomu dirbti, galima daug eksperimentuoti. Be to, kolekcijas skiriame gatvės madai, norime savo rūbus matyti kasdien, tad džinsas tam tinka puikiausiai.
- Kaip jūsų draugė Aistė prisideda prie kūrybos?
- Mes kuriame kartu kaip Giedriaus Paulausko (“GP”) ženklo atstovai. Aistė - mūsų logotipo autorė, taip pat ji kuria aksesuarus, yra atsakinga už finansus, informacijos pateikimą visuomenei.
Aš dažnai mėgstu persistengti, per daug visko pridėti, bet kompromisą randame nesunkiai.
- Koks jūsų klientas? Kokiam vyrui kuriate?
- Mūsų kuriamą drabužį galima dėvėti įvairiomis progomis, derinti prie kitų drabužių, tad ir vyras gali būti visoks. Svarbiausia - pasitikėjimas ir tikėjimas savimi, individualumas.
Mados pasaulyje vyrų kolekcijose vyrauja kova tarp lėkšto, saldaus ir stipraus vyro. Mums svarbu, kad vyras atrodytų vyriškai.
Atsiriboja nuo vertinimų
- Dalyvavote VEKS organizuoto projekto “Menas netikėtose erdvėse” akcijoje “Dizaineriai už ekologiją”. Kaip manote, ar drabužių menas pakankamai remiamas?
- Džiaugiuosi, kad atsiribojau nuo šių projektų. Ši akcija buvo prastai organizuota. Mistika - “Tu padaryk, o mes gal tau duosime pinigų”. O tada išaiškėja, kad plaunami milijonai. Svarbu pliusiuką padėti, kad renginys įvyko, bet velkasi negeras šleifas. Pinigų yra pakankamai, o skiria per mažai. Suprask - džiaukis, kad apskritai buvai pakviestas dalyvauti. Mada Lietuvoje ir taip yra nulio vietoje. Jeigu švietimui, mokykloms neskiria, tai mums tikėtis turbūt išvis beprasmiška.
- Šio pavasario vyriškos mados tendencijos.
- Stengiuosi nekalbėti šia tema. Žmonės patys atsirenka. Ką nulems, jei aš pasakysiu, kad šį pavasarį madingi trumpesni ar ilgesni paltukai? Žinoma, kvėpuoji tuo, kas vyksta aplinkui, mados pasaulyje. Bet stengiesi atsiriboti nuo to, išlaikyti individualumą ir nepatarinėti, nes, būna, dizaineris padaro blogą įtaką, pavyzdžiui, pasako vieną spalvą ir greitai pamatai ją dominuojančią gatvėse. (Šypsosi.)
- 21-ojo gimtadienio proga „Sarma“ įsuko dovanų karuselę
- Dulkių siurbliams dizaineriai sukūrė naujus amplua
- Ar madingi būna tik drabužiai?
Rušiavimas: