• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Vilniuje pristatyta naujausia „Pennyblack“ pavasario – vasaros kolekcija

Autorius: Pennyblack
2011-03-19 09:51:00

Vilniuje pristatyta naujausia „Pennyblack“ pavasario – vasaros kolekcija

Kovo 17 d. ŠMC (Šiuolaikinio meno centre), Vilniuje, buvo pristatyta specialiai iš Italijos į Lietuvą atvežta naujausia 2011 m. pavasario – vasaros „Pennyblack“ kolekcija, kurios metu žiūrovai galėjo susipažinti su 40 šios kolekcijos modelių.

„Pennyblack“ prekės ženklas išsiskiria savo kokybe, praktiškumu bei šiuolaikiškumu. Būtent šiais kriterijai vadovaujantis, juos papildant bei naujai interpretuojant šios dienos mados kontekste sukurta naujausia pavasario – vasaros kolekcija.

„Pennyblack“ 2011 m. pavasario – vasaros kolekciją galima apibūdinti dviem pagrindiniais kriterijais: spalva ir minimalistinė prabanga. Kolekcijoje dominuoja vienspalviai audiniai – įvairūs šerbeto atspalviai, jūros spalvos, mandarinų oranžinė, nors esama ir tropikų augmenijos inspiruotų blankių raštų.

Ypač svarbūs šioje kolekcijoje yra aksesuarai. Tiek dieną, tiek vakare drabužiai derinami su bekulniais sandalais, kulkšnis siekiančiais aulinukais, asfalto spalvos ilgaaulėmis platformomis, aukštakulniais. Rankinių pasirinkimas taip pat labai įvairus – nuo mažos delninukės iki didelės beformės odinės rankinės.

„Pennyblack“ kolekcijose aiškiai išskiriamos trys savito stiliaus kryptys: „Black Label“ – tai kasdienių drabužių linija, skirta dėvėti biure, darbo susitikimuose, formalioje aplinkoje; „Grey Label“ – tai laisvalaikiui, savaitgaliams skirti drabužiai ir „Pink Label“ – ypatingoms progoms, žaviems vakarėliams, oficialioms ceremonijoms skirta kolekcijos dalis.

Po kolekcijos pristatymo renginio organizatoriai pakvietė svečius pasivaišinti „Martini Prosecco“, išmėginti Italijos dvasia pulsuojančius kvepalus, aptarti kolekciją, kartu pasidžiaugti pagaliau į Lietuvą atėjusiu pavasariu.

„Pennyblack“ prekės ženklas buvo sukurtas 1978 m., ir priklauso „MaxMara“ mados namų grupei. Tai vienas populiariausių prekių ženklų ne tik Italijoje, bet ir kitose Europos, Azijos, Pietų Amerikos šalyse, Australijos žemyne. „Pennyblack“ kolekcijų racionalus kainos ir kokybės santykis visiškai patenkina šiuolaikinės, savimi pasitikinčios moters poreikius, kuri siekia rafinuotumo, ieško aukštos kokybės audinių bei preciziškos apdailos. „Pennyblack“ kolekcijas kuria jaunų, novatoriškų dizainerių iš viso pasaulio grupė.




Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus